ریشه کنی عقرب ها تخصص ماست


دلایل جذب عقرب به خانه

چرا عقرب ها به خانه جذب می شوند؟

چرا عقرب ها به خانه جذب می شوند؟

 

دلایل جذب عقرب به خانه زیاد می باشند. در این مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین آنها اشاره کنیم. اگرچه به نظر می رسد که عقرب ‌ها معمولا در مناطق خشک و دور افتاده زندگی می کنند، اما اگر اقدامات احتیاطی لازم را انجام ندهید، ممکن است در خانه شما نیز حضور پیدا نمایند.

زمانی که صحبت از عقرب ها به میان می آید، اکثر مردم تصاویری از بیابان‌ ها در ذهنشان تداعی می شود. شاید این مورد به دلیل پخش در برخی فیلم‌ ها باشد. با این حال، عقرب‌ ها در مناطق شهری و روستایی نیز یافت می شوند. بنابراین ممکن است در خانه خود با آنها روبرو شوید.

 

چرا وجود عقرب‌ در خانه‌ خطرناک محسوب می شود؟

 

یکی از بزرگترین مواردی که باید در هنگام برخورد با یک عقرب در داخل خانه مدنظر داشته باشید، نیش زدن آنها می باشد. چندین گونه از عقرب ها جزو موجودات کشنده به حساب می آیند. از آنجا که تشخیص سریع، در مورد کشنده بودن و یا نبودن زهر عقرب در یک لحظه امکان پذیر نیست، پس در لحظه اول همه عقرب ها می توانند به صورت بالقوه خطرناک و حتی کشنده باشند.

 

چه چیزی عقرب ها را به سمت خانه شما جذب می کند؟

 

زباله و باقیمانده غذاها

 

چندین عامل می‌تواند عقرب‌ها را به سمت خانه شما جذب کند. یکی از رایج ترین دلایل جذب عقرب به خانه، وجود غذا روی زمین های اطراف منزل تان می باشد یا به نوعی وجود زباله در حیاط و یا خیابان. تمیز کردن زباله‌های موجود در محیط اطراف خانه یکی از مهمترین راه های جلوگیری از جذب عقرب به منزل شما می باشد.

سایر آفات و حشرات

 

عقرب‌ها رژیم غذایی خاصی دارند که اغلب از حشرات و جانوران کوچک تغذیه می کنند. بنابراین مواردی مانند مورچه و یا سوسک در خانه تان، می‌تواند آنها را به سوی منزل شما بکشاند. عقرب‌ ها به سوی پروانه ها و حشرات کوچک جذب می‌شوند، زیرا این موارد منابع غذایی و شکار اصلی آن‌ها محسوب می گردند.

عقرب ها به طور طبیعی حشرات کوچک مانند موریانه ها و مگس ها را شکار می کنند. اگر حجم زیادی از این حشرات کوچک در اطراف خانه خود دارید، احتمال اینکه عقرب ها را به سوی منزل تان جذب کنید، بسیار زیاد می باشد. این گونه از حیوانات طعمه مناسبی برای عقرب هستند. ثابت شده که یکی از دلایل جذب عقرب به خانه، وجود چنین منابع غذایی برای آنها در منازل مسکونی است.

چهار دلیل اصلی که عقرب‌ ها به خانه ‌تان جذب می شوند، در ادامه آورده شده است. آگاهی از این موارد می تواند به شما در جلوگیری از ورود عقرب ها به خانه کمک کند:

  • رطوبت
  • تاریکی و عدم وجود روشنایی
  • وجود حشرات کوچک برای تغذیه عقرب
  • پوسیدگی چوب یا برگ

عواملی که عنوان شدند، نقش زیادی در جذب عقرب ها به خانه شما دارند. خبر خوب این است که راه های مختلفی وجود دارند که به وسیله آنها می توانید از شر عقرب هایی که به خانه شما راه یافته اند خلاص شوید.

 

نحوه برخورد با عقرب‌ هایی که به خانه‌ راه پیدا کرده اند

 

اطلاع از اینکه چه مواردی عقرب ها را به سوی خانه شما کشانده است، تنها نیمی از راه مقابله با آنها می باشد. زمانی که عقرب ها به داخل خانه راه پیدا کردند، موضوع کاملا متفاوت خواهد بود. عقرب ها بسیار تهاجمی بوده و می توانند به هر منطقه ای از خانه شما راه پیدا کنند. در ادامه چند نکته برای خلاص شدن از شر عقرب ها عنوان شده است.

  • اطمینان حاصل کنید که آب راکدی در اطراف ملک شما وجود ندارد.
  • هر شکافی که ممکن است از بیرون به داخل خانه راه داشته باشد را مسدود نمایید.
  • چراغ های بیرون منزل را در طول شب خاموش کنید.
  • اطراف خانه خود را از بوته ها و زباله ها پاک نمایید.

با استفاده از این روش های ساده، می توانید به راحتی از ورود عقرب ها در داخل خانه خود جلوگیری کنید.

 

سم عقرب کش پیگانیک

سم عقرب کش پیگانیک - خرید کنید


سفارش سم از طریق: