ریشه کنی عقرب ها تخصص ماست


بهترین مکان های پنهان شدن عقرب در خانه

بهترین مکان ها برای پنهان شدن عقرب در خانه

مکان های پنهان شدن عقرب ها در خانه

 غافلگیری، بسیار ناخوشایندتر از پیدا کردن عقرب در جایی است که انتظار آن را نداشته باشید عقرب ها با اینکه بیشتر در نواحی گرمسیری جهان مشکلات زیادی را به وجود می آورند اما در بسیاری از مناطق جهان وجود دارند و هر خانه ای می تواند مکان مناسبی برای اختفای عقرب ها باشد. معمولا مکان پنهان شدن عقرب در خانه، در قسمت های تاریک و نم دار خانه است.

 

مناطقی که عقرب ها از آنجا به خانه شما حمله می کنند

 

عقرب و انسانها اغلب در یک جا زندگی می کنند و به همین دلیل بسیاری از اکوسیستم های کوچکتر در محیط خانه های بزرگ، مکان های مناسبی برای پنهان شدن عقرب ها هستند. مناطق مرطوب، درهم و به هم ریخته، درز و شکاف درب ها و پنجره ها یا هر مکان ورودی دیگر، همه مناطقی هستند که عقربها را به خود جلب میکنند.

 

 

همه عقرب ها سمی نیستند. اما وجود هر نوع عقربی؛ چه سمی و چه غیر سمی؛ می تواند رعب و وحشت زیادی در خانه ایجاد کند. با اینحال برخی عقرب های سمی در جهان وجود دارند که می توانند در کمتر از چند دقیقه یک انسان بالغ را از پای در آورد. به همین دلیل شناخت برخی گونه های عقرب که ممکن است در شهر و یا منطقه ما زندگی می کنند و اینکه عقرب ها ممکن است در چه قسمت هایی از خانه پنهان شوند ضروری است.

 

با شناخت مکان های پنهان شدن عقرب در خانه، از نیش های دردناک عقرب در داخل و اطراف خانه در امان بمانید.

 

مکان های مناسب برای پنهان شدن عقرب ها در حیاط

 

در طول گرمای روز، عقربها در زیر صخره ها، توده های چوب، پوست درخت یا سایر مناطق کوچک درحیاط پنهان می شوند.

 

برخی از عقرب هامی توانند از دیوارها، درختان و سایر اشیاء با سطح خشن بالا بروند. حتی برخی از آن ها می توانند به حالت وارونه روی سقف، تعادل خود را حفظ کنند به طوری که اگر شما یک صندلی یا میز در حیاط دارید بهتر است آن ها را نیز با احتیاط جابجا کنید زیرا ممکن است عقرب در قسمت زیرین میز، خود را پنهان کرده باشد.

 

برای محافظت از خود و خانواده در برابر عقرب در حیاط اقدامات زیر را انجام دهید.

 

مراقب سنگهای بزرگ یا وسایل تزیینی باغ باشید.

 

از استفاده از پوست درخت چوب قرمز به عنوان کود در گلدان خودداری کنید. به نظر میرسد خوب است، اما عقربها دوست دارند در آن پنهان شوند!

 

هنگام از بین بردن علف های هرز و مرتب کردن باغچه، دستکش های ضخیم باغبانی بپوشید.

 

قبل از جابجایی، زیر میزها، صندلی ها، پایه های بلند و سایر مبلمان را بررسی کنید.

 

زباله ها را از حیاط دور نگهدارید، زیرا زباله ها می توانند مکانی مناسب برای عقرب فراهم کنند.

 

مکان های مناسب برای پنهان شدن عقرب ها در پارکینگ و انبار

 

آیا قبلاً عقرب هایی را در اطراف خانه به ویژه انباری ها مشاهده کرده اید یا خیر؟ به هرحال ایده خوبی است که هنگام رفتن به اطراف انبار یا پارکینگ و محیط اطراف خانه، کفش بپوشید.

عقرب ها دوست دارند در گوشه و کناره ای سایه دار و در زیر توده ای از وسایلی که مدت هاست استفاده نشده اند جمع شوند و یا کمین کنند. اطمینان حاصل کنیدکه پارکینگ و انبار را مرتب نگهدارید و از جذب شدن عقرب ها به آنجا جلوگیری کنید. اگر پارکینگ و انبار به هم ریخته و نامرتب است حتما در اسرع وقت آن را مرتب کنید، از بین بردن فضاهای مخفی شما را یک قدم به محافظت از خانه در برابر این میهمان ناخواسته نزدیکتر میکند.

 

مکان های مناسب برای پنهان شدن عقرب ها در محیط داخلی خانه

 

یک راه خوب برای دور نگهداشتن عقربها ازخانه، در دهله اول، جلوگیری از ورود آنها به خانه است. سعی کنید عقرب ها از مجراهای زیر وارد خانه نشوند.

دریچه تهویه هوا را بررسی کنید. اگر می توانید یک کارت ویزیت را از زیر دریچه تهویه هوا عبور دهید، این درز فضایی است که عقرب ها نیز می توانند در آن پنهان شوند و یا از آنجا به خانه وارد شوند.

 

 

سوراخ و شکاف هایی که خطوط برق یا لوله های آب از آن ها به خانه وارد می شوند را درزگیری کنید در آشپزخانه و حمام لوله هایی را که از دیوار بیرون می آیند بررسی کنید.

 

تمام ترک پنجره ها، درب ها و دهانه تهویه را ببندید تا از ورود عقرب ها جلوگیری کنید.

 

هنگامی که داخل خانه هستید، عقرب ها میتوانند ماه ها بدون غذا و آب زندگی کنند. بنابراین اگر یک مورد را مشاهده کردید، فوراً از شر آن خلاص شوید.

 

بهترین روش پیدا کردن عقرب ها در خانه

 

بهترین راه برای پیدا کردن یک عقرب در خانه استفاده از یک چراغ ماوراء بنفش پس از تاریک شدن هوا است. اسکلت بیرونی عقرب ها به دلیل وجود ماده ای به نام متا کربن، زیر نور می درخشد و به رنگ سبز فسفری یا فیروزه ای در می آید که پیدا کردن آن ها با این درخشندگی بسیار آسان خواهد بود.

 

عقرب ها می توانند در انبوهی از ملافه ها در خانه مخفی شوند. این ایده خوبی است که مطمئن باشید همیشه همه لباس ها، حوله ها و ملافه ها را بعد از جمع کردن از حیاط و قبل از استفاده به خوبی تکان می دهید. علاوه بر این، هنگام رفتن به سالن یا آشپزخانه مخصوصاً در هنگام شب بهتر است پا برهنه نبوده و کفش یا دمپایی بپوشید چون شاید با عقرب مواجه شوید.

 

مناطق و گوشه های راکد خانه

 

در گوشه ها، پشت پرده ها و هر مکان دیگری از خانه که به طور کلی دست نخورده مانده اند، عقرب ها را جستجو کنید.

 

 

یک اتاق خواب اضافی که عموماً از آن استفاده نمی شود، مکان خوبی برای بررسی هر گونه عقرب پنهان است. به یاد داشته باشید، عقرب ها میتوانند در نواحی بسیار کوچک فشرده و مخفی شوند. مکان های تاریک و ساکت مانند چوب انباشته در کنار شومینه، کمد پر از جعبه لباس های خارج از فصل، احتمالاً مناسب برای مخفی شدن عقرب هستند.

 

مکانهای مرطوب یا تاریک

 

عقربهای رنگ بلوطی می توانند در مناطق مرطوب و تاریک خانه پناهگاه و آب پیدا کنند. اتاقهای لباسشویی هر دو ویژگی را دارند، بنابراین هنگام مرتب سازی لباس و به خصوص حوله های مرطوب، نسبت به هر گونه عقرب هوشیار باشید در حقیقت، اگر میخواهید عقرب بگیرید، یک حوله مرطوب در کف اتاق لباسشویی به مدت یک شب ممکن است بهترین راه برای گرفتن عقرب باشد. هنگام صبح دستمال حوله را محتاطانه بازرسی کنید. برای ایمنی از انبر یا دستکش استفاده کنید. مناطقی که در خارج از خانه شما قرار دارند ممکن است دارای ویژگیهای مشابهی باشند که این آفات میتواند به آن ها پناه ببرد. پشته‌هایی از سنگ یا باغهای صخره ای، تخته های چوبی و مناطقی که شیلنگها به بیرون خانه وصل می شوند، همه نقاط مورد بررسی هستند.

سم عقرب کش پیگانیک

سم عقرب کش پیگانیک - خرید کنید


سفارش سم از طریق: